Strikkedilla 1.0

Dei siste 5-6 månadane har eg hatt strikkedilla. Ordentleg gamaldags to rett, to vrang DILLA. Nesten så ille at eg i alle ledige stunder sjekker strikkesider på Facebook, strikkebloggar, podcastar om strikking, strikke/garnbutikkar på nett og ikkje minst:

rectangle_32

Sjølv om eg ikkje har klart å legge til eit einaste bilete av dei fullførte produkta mine (til no, av dei som ligg der, 3 par nyfødtsokkar), så held likevel augene på å trille ut av alle dei utruleg flotte augedropsa/strikkeria som blir lagt ut kvar dag. Det er no gjerne slik med oss nybyrjarar at vi går på med dødsforakt og forstår ikkje at einskilde ting er vanskeleg. Har sjølv gått på ein smell på Mariusgenseren min med rund sal. To gongar. Første gong, innkjøpt garnet som det krev i oppskrifta. Sandnes alpakka. Ignorerar heilt at eg ikkje får heilt «godkjensle» når eg tek på garnet. Heller andre vegen, garnet gir meg frysningar. Tenker likevel at «pytt, det går seg til»… Som ein person med utruleg sterke meiningar når det kjem til stoff/garn og kva eg tåler, så var vel dette noko eg burde sett føre meg. Eg får «fnatt» av alpakka. Seriøse hjerne-frysningar, hovudet kortsluttar. Ikkje på ein god måte altså.

Forsøk nr 2, med Sandnes Smart superwash: Betre garn, inga tvil i det! Endra og farge, då strikking med svart botnfarge ikkje var så kjekt som eg trudde, såg no plutseleg ikkje at eg hadde strikka feil før 14 runder seinare. Har no sett ermane på rundpinnen, men får ikkje det til å bli noko særleg fint etter dette. Trur det blir å rekke opp og prøve att seinare, men trur den blir lagt som UFO ei tid framover til eg får anda over meg igjen.

Konklusjonen min etter dette trur eg må vere at eg trur eg drøyar Pinneguri si kvardagsjakke med sintesauar frå Runde ei stund framover i tid. Sjølv kor fristande det er, så kan det vere eg må innsjå mi eiga begrensing. Heilt til neste gong.

Advertisements

Legg att ein kommentar

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut / Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer no med Google+-kontoen din. Logg ut / Endre )

Koplar til %s