#NMjan

Siste vekene har det ikkje blitt tid til så mykje anna enn #NMjan. Øving med musikklaget fredag, laurdag, søndag, mandag og i dag onsdag før avreise i morgon. Vi spelar fredag rundt 18.30 dersom alt går etter planen.

Tradisjonen tru, så kjenner eg på ein raspete hals. Sist eg var med til Trondheim, blei eg sjuk onsdagen før. Sat på scena med feber, tjukk hals, rennande nase og topp i øyrene. Kunne likevel ikkje ha spelt så utruleg dårleg, sidan vi vann divisjonen. Satsar på at delar av dette gjentek seg i år. Den delen om å vinne divisjonen altså! Det ryktast at nabokorpset i same divisjon er i knallform, men dette tek vi som ei grei utfordring.

Har leita lenge etter ein god personleg almanakk. For meg der innslag av hjernetåke og dårleg hukommelse slår til tidt og ofte er kalenderen livsviktig. Har eg ikkje skrive ned avtalar og tidspunkt og ting eg skal hugse, så er sannsynlegheita for at det går i den berykta gløymeboka svært høg.

Mobiltelefon, kalender på jobb, Røde kors kalender, øvingstider, personlege avtalar og synfaringar/jobbavtalar alle i ein kalender fungerar dårleg for meg. Synast dei kalenderane ein får på mobiltelefon er dårlege, må synkroniserast hit og dit for å få med alt. Gleda var stor då eg, etter timar med surfing på nett fann ei nettside som let deg designe din eigen almanakk. Alt frå design på framsida til korleis vekeoversikta skal sjå ut, til kva vedlegg ein vil ha bakerst. Trur nok ei ny bok vil bli bestilt i god tid før nyttår neste gong.

20140402-091123.jpg20140402-091113.jpg

 

Legg att ein kommentar

