Til meg!

Herregud, har de sett noko så lekkert?
Fekk ein e-post frå Malsen og Mor om at eg mest sannsynleg fekk pakke i posten i dag, og jauda, ein time etter dukka postbilen opp med pakke til meg med påskegodt. Ventar på ein pakke til som forhåpentlegvis kjem i morgon. Då kan påska berre kome.

Uansett; bestilte pakken tilMEG! Denne består av tre forundring/inspirasjonspakkar til meg sjølv. Pakkane blir sendt ut med omlag 6 vekers mellomrom, og i dag kom altså pakke nr 1. Mønster kom på e-post, men er litt usikker på om eg skal strikke hua eller ikkje. Skal sove på det før eg eventuelt legg opp.

Sidan sambuaren er på sjøen i påska, trur eg at eg, kameraet og garnlageret får kvalitetstid i lag, så kanskje eg får litt meir fyll på Ravelry-sida mi. Sunnmøre har ikkje vist seg frå si beste side dei siste dagane, med gråvær, vind og regn/snø/sludd, men trur likevel det blir nokre turar ut i løpet av veka. Satsar på god-vær og ikkje fullt så grått ein av kveldane, slik at eg får tatt meg ein tur til lundeura på Runde.

3 nøster Shetland Soft frå Malsen&Mor.

3 nøster Shetland Soft frå Malsen&Mor.

Shetland Soft Blekk

Shetland Soft Blekk. Denne fargen har eg forelska meg i, så utruleg vakker. Fargen er litt mørkare og har eit lite grønskjær i verkelegheita.

 

Shetland Soft Calypso.

Shetland Soft Calypso.

Shetland Soft Skumring

Shetland Soft Skumring

Legg att ein kommentar

