UFO-landing

Innsåg rimeleg brått og brutalt at eg er smitta av startitis. Det hadde ikkje vore så gale så lenge eg hadde avslutta prosjekta etter kvart.

Så, for å motivere meg sjølv til å gjere desse ferdige, blir dei lagt ut her til spott og spe/lovprising/heiing. Skal ikkje legge opp til noko nytt før eit prosjekt er ferdig. Nokre UFO’ar må ein ha å bytte mellom synast eg.

1. Mariusgenser med rund sal:
Mariusgenseren er strikka i grå Smart frå Sandnes Garn. Bolen og begge armane er ferdige, har sett armane på rundpinnen, men så stoppa det litt opp for meg. Synast det er knotete å strikke, og har fått så store hol i under armane. Ventar på besøk/eksperthjelp.
Ravelry

2. Hals i kauni:
Rekkte opp første forsøk. Har begynt på mønsteret, men har strikka feil ein eller annan plass. Skjer alltid slikt når eg strikkar i halvsøvne på kveldstid. Må rekke opp litt og gjere eit nytt forsøk. Første gong eg prøvar meg på kast, så tok ei lita evigheit for å forstå oppskrifta.
Ravelry
Oppskrift

3. Enkle sokkar:
Grå og gulstripete sokkar i Arwetta classic. Fan-friggin-tastic garn, og slik ei kjekk oppskrift! Går superraskt å strikke pga stripene. Står igjen å strikke tå på den eine sokken og feste trådar.
Oppskrift

4. Til-meg-lue:
Rekkte opp, synast ikkje noko om oppskrifta/designet kom eg fram til. Garnet fekk eg i Malsen og Mor sin tilMEG-pakke, 3 nøster med Shetland Soft. Deilig garn. Har allereie funne bruk for garnet, sjå neste punkt.

5. Sinnasaugenser str 1,5 år
Skal eigentleg strikkast i Kauni/Rauma finull, men såg ein versjon på Ravelry strikka med Shetland Soft. Gir det eit forsøk. La opp i går kveld, og grunna lenge på om eg skulle strikke forlenga rygg. Ga meg då eg ikkje forsto heilt korleis ein gjer det. Superherleg garn å strikke med, veldig spent på resultatet. Blir det ok/bra, så blir det kanskje genser til alle 3 nevøane mine.
Ravelry
Oppskrift

6. Skjerf med lange kast:
Trur denne blir rekkt opp snart, blir ikkje noko fint skjerf. Strikka i Nordlys frå Viking.

Har eg fått ferdig noko i løpet av påska?? Nope.

Legg att ein kommentar

