The Big Blue

Det er rart at noko kan gå frå dette:

IMG_0086

Til dette:

IMG_0243

IMG_0247

Og endeleg blei det godt nok lys til å gjennskape fargane gjennom kameralinsa.

Sjalet «The Big Blue» har vore ferdig ei stund. Eg blei tipsa om oppskrifta på Ravelry, og fell pladask. Eigentleg, inst inne, så er eg ikkje noko sjal-dame, men etter å ha strikka dette, så kan eg lett oevrbevisast om å strikke fleire sjal til meg sjølv.

Til trass for at det ber navnet «The Big Blue», så er ikkje sjalet så frykteleg stort. Omlag 1,40m langt og på det breiaste 29cm. Likevel, så synast eg at det er ein passeleg størrelse. Akkurat stort nok til å gå rundt halsen og endane stappast ned under jakka. Det er ikkje så mykje å sei om sjalet, anna enn at det er strikka i Madeline Tosh Sport og veg rundt 137 gram. Mønster og meir informasjon om sjalet mitt kan du finne på Ravelry.

Instagram-trøttetryne til slutt/sjal i bruk:

bilde (2)

7 thoughts on “The Big Blue

  1. Hei! Så mye fint du strikker! Flott med knallblå lue i innlegget under her. Sjalet ser veldig fint ut. Bra at du fant et design som fristet:) Ønsker deg en fin strikkekveld. Hilsen Birgitte

  2. Tilbakeping: Simple Autumn Mittens | strikk og kjærleik

Legg att ein kommentar

