Nøkken under brua

Laurdag vakna eg til eit landskap tatt over at Kong Frost.hareidrotary
Då det lysna litt av dag drog eg på meg ulla mi, tok med kameraet og eit par ferdige strikkeprosjekt og gjekk meg ein tur langs elva.

Då Vottelauget ga ut Votter fra Eventyrskogen tidlegare i haust, så var det eit vottepar som absolutt skreik «IDA, STRIKK MEG! NO!»
Mønsteret er «Nøkken», laga av Merete Toft frå Monstermønster. Dette votteparet er eit stort første-gong strikk. Første gong eg strikkar vottar, første gong eg strikkar lus, første gong eg strikkar så mykje mønster.

Eg treng vel ikkje sei stort anna enn at den eine votten er litt strammare enn den andre, då eg fann ein slags teknikk på vott nr 2. Vottane er uansett godt brukbare, strikka i Pickles Pure Wool (einaste eg hadde lett tilgjengeleg i rette fargane).

Endre noko på mansjetten, strikka vrangbord med 1r 1vr i staden for den som er gitt i mønsteret. Det blir ikkje siste gong eg strikkar desse vottane, og eg trur eg har eit par nevøar som LETT ønsker seg eit par slike til jul til ein eller annan samanheng.

Om vottane:
Ravelry
Strikka i Pickles Pure Wool
Størrelse: Dame

IMG_0306

 

IMG_0303Vottane i sitt rette element, under ei av bruene langs elva ikkje langt frå der eg bur.

 

 

Legg att ein kommentar

