Simple Autumn Mittens

Oi oi oi, dette var ei lang bloggpause altså! Har mange «unnskyldningar» på lur, først og fremst så har lysta ikkje vore til stades. I desember byrja eg og på ny stoffskiftemedisin, så då var desember og januar mykje godt gått før forma steig igjen.

Uansett. Eg har strikka. Masse. Ikkje alt har blitt dokumentert. Noko har blitt selt, mykje har blitt gitt vekk. Nancykofta blant anna, den gjekk til svigerinna mi med dei smale handledda. Ho arva og ein grå mariusgenser som eg byrja på for mange, mange år sidan. Den fullførte mamma. Genseren blei noko trang over bringa (og kort) for meg, så den gjekk og til ho med dei smale handledda og ikkje fullt så stor bringe. Ho fekk og ei hue og eit par pulsvantar. Steik så heldig ho er altså. :)

Så. Vottar. Strikka i nokre restar etter The Big Blue som eg strikka i 2014. Veg heile 58g før eg festa trådar. Vottane passar på ei stor barnehand, eventuelt ei lita barnehand. Ei av dei andre svigerinnene mine har bittelita hand, så ho er den heldige vinnar av desse vottane. Eg trur desse er strikka på pinne 3,0 eller 3,5 mm.

Det står ikkje noko spesielt meir på Ravelry, men det er alltid kjekt med hjarter.

IMG_0621

Legg att ein kommentar

